შეხვედრა/სემინარი ეროვნული სასწავლო გეგმის ექსპერტ თამარ ჯაყელთან
დაწყებითი საფეხური
წინასაანბანო პერიოდი, როგორც საფუძველი წიგნიერების უნარების განსავითარებლად
სიახლეები ეროვნულ სასწავლო გეგმაში
მაგალითების მნიშვნელობა ცოდნის კონსტრუქტივისტული აგებისათვის ქართული ენისა და ლიტერატურის მაგალითზე
ქართული ენა და ლიტერატურა
კომპლექსური დავალება, როგორც ცოდნის აგების ინსტრუმენტი
პრაქტიკული გრამატიკა და კომპლექსური დავალებები
მათემატიკა
კურიკულუმის დაგეგმვა - ქეთი ცერცვაძე, თაკო ახვლედიანი
"სასწავლო ერთეულის დაგეგმვა მათემატიკაში კომპლექსური დავალებით (მზა რესურსების განხილვა)"
ექსპერტები ქეთი ცერცვაძე თაკო ახვლედიანი
შეფასება - ქეთი ცერცვაძე/თაკო ახვლედიანი
ჩვენი საქართველო
კომპლექსური დავალებების მნიშვნელობა სწავლა-სწავლების პროცესში, გურიის მაგალითი
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება
პირველი უცხო ენა
სასწავლო პროცესის დაგეგმვა და განვითარება
კომპლექსური დავალების განმავითარებელი შეფასების რუბრიკის შექმნა/გაანალიზება
მეორე უცხო ენა
ხუთი საგანმანათლებლო პრინციპის გააქტიურება კომპლექსურ დავალებაში
კომპლექსურ დავალებაზე ორიენტირებული გაკვეთილების ციკლი
ქიმია
სასკოლო კურიკულუმის აგების პრინციპი - სოფო მშვილდაძე
კომპლექსური დავალება, როგორც შემაჯამებელი სამუშაო
როგორ შევქმნათ კომპლექსური დავალების პირობა და შეფასების კრიტერიუმები
როგორ განვახორციელოთ კომპლექსური დავალება
ფიზიკა
კურიკულუმის ჩარჩოს შექმნა მესამე თაობის ეროვნული სასწავლო გეგმის შესაბამისად - გიორგი ლომიძე
ელექტრონული რესურსების გამოყენება
ისტორია
განმავითარებელი და განსაზღვრელი შეფასება
ბუნებისმეტყველება
კომპლექსური დავალების რაობა და მისი განხორციელება
სიახლეები ბუნებისმეტყველების სწავლებაში
ბიოლოგია
ინტეგრირებული სწავლება - მზია ვარაზაშვილი
კომპლექსური დავალებების მნიშვნელობა სწავლა-სწავლების პროცესში
გეოგრაფია
კომპლექსური დავალების რაობა და მისი განხორციელება
კომპლექსური დავალების შექმნა და შუალედური მიზნის მიღწევის საშუალება
მოქალაქეობა
ცხოვრებისეული მაგალითების განხილვა მოქალაქეობის სავლა-სწავლების მაგალითზე
დავალებაზე დაფუძნებული სასწავლო პროცესი
ავტორიზაციის პროცესი სკოლაში მოქალაქეობის პერსპექტივით
მუსიკა
კომპლექსური დავალებების მნიშვნელობა და გამოწვევები
ინკლუზიური განათლება
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა ფორმა, პროცესი და შინაარსი
ხელოვნება
თემატური მატრიცა, როგორც სასწავლო პროცესის დაგეგმვის ინსტრუმენტი - დაწყებითი საფეხური
სასკოლო კურიკულუმის რაობა და თემის დაგეგმვის პრინციპები
შეფასება - ბუბა ოჩიაური/ეკა წირღვავა
ფიზიკური აღზრდა და სპორტი
სასწავლო პროცესის დაგეგმვა და განვითარება მესამე თაობის ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით